ya abi bırakın gerginliği. alan almış ödülü.kimse burayı okuyupta ödül vermiyor jüri neyi/kimi beğendiyse ödülü ona veriyor bu kadar basit.boş yere gerginlik yaratmaya ne gerek var? ayrıca serhat bey de,kasdav tarihinde ilk defa böyle birşey oluyor ama gerçekten çok iyiydi dedi.onun tartışması size mi kalmış? koyverin gitsin.