Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • rocknoverdose • 2 Nisan 2008 00:00 • #633368
    Beyler ne biçim tarışmadır bu ya.. bağırasım geldi. " E BE ARKADAŞLAR! HENDRIX SWEEP Mİ YAPIYORMUŞTA ORTALIĞIN CEBİNE KOYUYORMUŞ?" diyerekten. Hadi gidin birer birer hendrix i , page i , hatta bırakın elin gavurunu; sarp madeni asım can gündüz ü ceplerinizden boşaltın teker teker!
    Ayrıca "Müzik"-syenlerin ne kadar dejnre olduğnu anlıyorum böyle kararlar sayesinde.

    Bu arada 70lerde zeppelin 90larda Pearl jam varsa 2010 larda sanatsal değeri olan şeyler neden olmasın ki ortalıkta? bırakın RP50nin drive ını köklemeyi iki koldan kicke abanmayı.. Bırakında her basılan tuşe insanlarda iyi izlenimler bıraksın. Ne genç beyinler su toplasın, nede yorgun zihinler patlasın..

    HHY den Yağız (oh beee!)
Bu konunun tüm mesajları