livin lovin maid le kraldınız hacım. hatta bascınızda 51 precision vardıki ah ulan ah çekmedim değil sahne duruşu falan adeta zeppelin di solist arkadaşın duruş falan. 4 temmuz 2007 ye gerdi döndüm adeta:) Bir HASAL da birde İstanbul lisesinde doyumsuz zevkler yaşadım :P biz de Elemede yorum dalında Break on Through çalmıştık.. Artık nedendir kalamamıştık kısmet besteyeymiş.. break ten kalsaydık rock n roll adına güzel icralar olmuş olacaktı..Umarım ileriki senelerde yarışmacı arkadaşlar vintage tonlar elde ederlerde belki biraz daha 60lara eğilim gösterirler ümidim budur. :)