Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • asoss • 3 Nisan 2008 00:00 • #633378
    tüm arkadaşlara geçmiş olsun diyorum.. ödül alan herkesi tebrik eidyorum.. 1-2 saatlik aksamaya rağmen çok keyifli bi gün geçirdim.. emeği geçen herkese teşekkürler!

    sonuçların bir kısmı bana süpriz oldu. bestede gsl yi kesin gözüyle bakıyordum. bişey alamadı...en iyi erkek solistte beşiktaş atatürk anadolunun solistinin de dereceye girmesini bekliyordum olmadı.. en iyi kız solistte elemelerden önce tahminde bulunmuştum çoğu tutmuş.. tahran lisesini beklemiyordum.. kendi alanında çok başarılı biriydi, herkesten farklı bir türde söyledi ama ondan daha yetenekli, daha çok sesini kullanan daha başarılı solistlerin olduğunu düşünüyorum (mesela hüseyin avni sözenin solisti.. 3.lükten daha iyisini hakediyordu)..
    bir kaç saat içinde verdikleri kararın çok da sağlıklı olduğunu söliyemeyiz..jurinin o an aldığı elektrikle ilgili bişey bence..elinden gelenin en iyisini yaptılar onlarda.. hakettikleri dereceyi alamayanlar en az ödül alanlar kadar akılda kaldı..
Bu konunun tüm mesajları