valla bende düşünmeye başladım tarikatı falan mı var diye. şebnem ferah kim ki sürekli yok onla çalmış yok bunla çalmış diye yazıp duruyorsunuz iyi bir gitarist olsa duyardım ama ilk defa burda duydum demek ki iyi bir gitarist değil. şöyle bir durum da var iyi bir gitarist olsaydı böyle saçma bir istekle ortaya çıkmazdı zaten bence de egosunu tatmin etmek istiyor heralde.........
Aman yarabbim bilgisizlikte,müzikten anlayamama da son noktasın arkadaşım kusurabakma.Şebnem ferah kim mi Metin türkcanı ilk defa mı duydun sen bence türkiyede yaşamıyorsan yaşıyorsan da bence terk et. Eskiden bu site bu kadar cahil barındırmazdı ya. Şebnemi geçtim Pentagramla Ogün sanlısoyla çalan bir isime kim diyoresunuz ve kötü bir gitarist diyorsunuz arkdaşlar azcık utanın ya süper bir gitarist olmadığını herkes kabul ediyor ama adama kötü diyemezsiniz çok başarılı bir müzisyen. Hem böyle bir olaya girişmesi çok iyi bir şey keşke herkes böyle şeyler yapsada genç yetenekli müzisyenler ortaya çıksada rock müzik kazansa. Şebnem Ferah kim ki yazısınada cevabım :::)))))))