Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metoboy bir performans ile birlikte çalacak müzisyen arıyor @ Kemancı - Taksim - İstanbul

  • Leviathan • 4 Aralık 2008 00:00 • #636321
    arkadaslar pentagram sebnem ferah gibi isimlerin bir cok hit parcalarinin o dinlediğinizde yerinizden hoplatan gitar riffleri yazmis bir adam hakkinda atip tutmaniz cok cirkin bir tavir.önemli olan hayvan gibi solo atmak değil o soloyu yazabilmek kendi beyininizle birşeyler yapabilmektir...metin türkcan türkiyenin en basarili gitaristlerinden biridir. umarim aradiği ekip arkadaslarini tezelden bulur...onemli olan calabilmek değil yaratabilmektir unutmayin.
    4 Aralık 2008 Perşembe | Yazan: Forsale


    bu adamın ciddi ciddi bir tarikatının falan olduğunu düşünüyorum. ve sanırım zikirleri esnasında kafaları ambale olana kadar metin türkcan soloları dinliyorlar, akabinde de beyin başka gitaristlerin sololarını algılayamaz hale geliyor. yok başka bir açıklaması çünkü.

    Metin Türkcan bence çok başarılı bir sahne sanatçısı, çok başarılı bir rokçu, çok başarılı bir metalci, çok başarılı bir şovmen ama kesinlikle başarılı bir gitarist değil. sezarın hakkı sezara. ayıptır.
  • cointreau • 4 Aralık 2008 00:00 • #636322
    Metaboyla çalarssam metalciboy olurmuyum. Ona göre ?
  • Forsale • 4 Aralık 2008 00:00 • #636323
    evet cok iyi bir gitarist değil zaten. cok iyi bir müzisyen
  • lewobibo • 4 Aralık 2008 00:00 • #636324
    Ya beyler kusura bakmayın ama gerçekten dalga mı geçiyorsunuz, ne kadar saygısızsınız yaa. Zaten şebo'da önüne geleni alıyor değil mi ekibine. Pentagram kim ki dimi? Tünele girip ilk girdiği dükkanda gitar çalan adamı şak diye alıyor grubuna lead diye değil mi?

    Ben metal sevmem ama işinde başarılı her adama saygım vardır.Ne zaman herkez bu gitar denen merette bu kadar uzmanlaştı böyle virtüöz mertebesine ulaştı da başarıya ulaşmış adamlara b.k atılıyor?

    İçimizde 10 kat iyi gitaristler varmış. Daha neler duyucaz bakalım...
  • marklanegan • 4 Aralık 2008 00:00 • #636325
    İçimizde 10 kat iyi gitaristler varmış. Daha neler duyucaz bakalım...
    4 Aralık 2008 Perşembe, lewobibo



    sen çalamıyor olabilirsin, daha iyi çalan olamayacağını nereden çıkarıyorsun? her yetenekli adam piyasada olsaydı popçu tayfası yerine onları dinlerdik.
  • hummayama • 5 Aralık 2008 00:00 • #636326
    valla bende düşünmeye başladım tarikatı falan mı var diye. şebnem ferah kim ki sürekli yok onla çalmış yok bunla çalmış diye yazıp duruyorsunuz iyi bir gitarist olsa duyardım ama ilk defa burda duydum demek ki iyi bir gitarist değil. şöyle bir durum da var iyi bir gitarist olsaydı böyle saçma bir istekle ortaya çıkmazdı zaten bence de egosunu tatmin etmek istiyor heralde.........
  • hafifdeli • 5 Aralık 2008 00:00 • #636327
    valla bende düşünmeye başladım tarikatı falan mı var diye. şebnem ferah kim ki sürekli yok onla çalmış yok bunla çalmış diye yazıp duruyorsunuz iyi bir gitarist olsa duyardım ama ilk defa burda duydum demek ki iyi bir gitarist değil. şöyle bir durum da var iyi bir gitarist olsaydı böyle saçma bir istekle ortaya çıkmazdı zaten bence de egosunu tatmin etmek istiyor heralde.........

    Aman yarabbim bilgisizlikte,müzikten anlayamama da son noktasın arkadaşım kusurabakma.Şebnem ferah kim mi Metin türkcanı ilk defa mı duydun sen bence türkiyede yaşamıyorsan yaşıyorsan da bence terk et. Eskiden bu site bu kadar cahil barındırmazdı ya. Şebnemi geçtim Pentagramla Ogün sanlısoyla çalan bir isime kim diyoresunuz ve kötü bir gitarist diyorsunuz arkdaşlar azcık utanın ya süper bir gitarist olmadığını herkes kabul ediyor ama adama kötü diyemezsiniz çok başarılı bir müzisyen. Hem böyle bir olaya girişmesi çok iyi bir şey keşke herkes böyle şeyler yapsada genç yetenekli müzisyenler ortaya çıksada rock müzik kazansa. Şebnem Ferah kim ki yazısınada cevabım :::)))))))
  • Leviathan • 5 Aralık 2008 00:00 • #636328
    Şebnem ferah kim mi Metin türkcanı ilk defa mı duydun sen bence türkiyede yaşamıyorsan yaşıyorsan da bence terk et.
    5 Aralık 2008 Cuma | Yazan: hafifdeli


    bir tayyibi eksikti garajın, o da yetişti sağolsun.
  • skater_memo • 6 Aralık 2008 00:00 • #636339
    vidyolar da garaj sarı odadan. bari yeşil odada falan çalaydı, ufacık oda yakıştı mı şimdi :P
  • lewobibo • 7 Aralık 2008 00:00 • #636340
    İçimizde 10 kat iyi gitaristler varmış. Daha neler duyucaz bakalım...

    4 Aralık 2008 Perşembe, lewobibo

    sen çalamıyor olabilirsin, daha iyi çalan olamayacağını nereden çıkarıyorsun? her yetenekli adam piyasada olsaydı popçu tayfası yerine onları dinlerdik.

    4 Aralık 2008 Perşembe | Yazan: •marklanegan•

    Ben daha iyi çalmıyorsunudr demedim başarılı adama saygın yok dedim.

    Ya sayın marklanegan niye bütün ateşli tartışmalar sizin yorum yazdığınız anketlerden çıkıyor? Hani sizi çok mu eziyorlar ? İnternette milleti ezmeye çalışarak egonuzu mu tatmin ediyorsunuz?