İçimizde 10 kat iyi gitaristler varmış. Daha neler duyucaz bakalım...
4 Aralık 2008 Perşembe, lewobibo
sen çalamıyor olabilirsin, daha iyi çalan olamayacağını nereden çıkarıyorsun? her yetenekli adam piyasada olsaydı popçu tayfası yerine onları dinlerdik.
4 Aralık 2008 Perşembe | Yazan: •marklanegan•
Ben daha iyi çalmıyorsunudr demedim başarılı adama saygın yok dedim.
Ya sayın marklanegan niye bütün ateşli tartışmalar sizin yorum yazdığınız anketlerden çıkıyor? Hani sizi çok mu eziyorlar ? İnternette milleti ezmeye çalışarak egonuzu mu tatmin ediyorsunuz?