LINKIN PARK'IN ÇOLUK ÇOCUK GRUBU OLDUĞUNU SÖYLEYENLER BENCE %100 GERİZAEKALI... bence sözlerini ve sözlerinin anlamını bile bilmeyen sizin gbi insanların dinledikleri gruplardan daha iyi..blkide dinlediğiniz gruplar'n bi grammy ödülü olmadıgından mı acaba yoksa dünya genelinde 60 milyonu aşkın albüm satışı mı yok..zatn zorunuza gitmeseydi LINKIN PARK adlı başlığı gördüğünüzde yorum yazmazdınız...
26 Mayıs 2009 Salı | Yazan: fatihxxx
"Çoluk çocuk grubu" güzel bir tanım olmuş bence. İbrahim Tatlıses'in albüm satışları da ülkemizde satılan Miles Davis albümlerinden fazla. Neden? İbo, Miles Davis'den daha kaliteli mi müzik yapar?