Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Linkin Park @ Formula 1 Pisti - Kurtköy - İstanbul

  • Dubliner • 27 Mayıs 2009 00:00 • #637427
    LINKIN PARK'IN ÇOLUK ÇOCUK GRUBU OLDUĞUNU SÖYLEYENLER BENCE %100 GERİZAEKALI... bence sözlerini ve sözlerinin anlamını bile bilmeyen sizin gbi insanların dinledikleri gruplardan daha iyi..blkide dinlediğiniz gruplar'n bi grammy ödülü olmadıgından mı acaba yoksa dünya genelinde 60 milyonu aşkın albüm satışı mı yok..zatn zorunuza gitmeseydi LINKIN PARK adlı başlığı gördüğünüzde yorum yazmazdınız...
    26 Mayıs 2009 Salı | Yazan: fatihxxx


    "Çoluk çocuk grubu" güzel bir tanım olmuş bence. İbrahim Tatlıses'in albüm satışları da ülkemizde satılan Miles Davis albümlerinden fazla. Neden? İbo, Miles Davis'den daha kaliteli mi müzik yapar?
  • heretixlave • 27 Mayıs 2009 00:00 • #637428
    İbo, Miles Davis'den daha kaliteli mi müzik yapar?
    27 Mayıs 2009 Çarşamba | Yazan: Dubliner


    evet
  • Dubliner • 28 Mayıs 2009 00:00 • #637429
    evet
    27 Mayıs 2009 Çarşamba, •heretixlave•


    Linkin Park'ı övmek için bu kadar kasmasaydın. Hala "müzikte kalite göreceli değildir" diye düşünüyorum (hala o objektif bilgi saçmalığı).
  • SlipknotSlave • 28 Mayıs 2009 00:00 • #637430
    İbo, Miles Davis'den daha kaliteli mi müzik yapar?
    27 Mayıs 2009 Çarşamba | Yazan: Dubliner
    Farklı olayım, laf sokayım diye bu kadar kasmasaydın. belki, kalite kavramınla linkin parkın albüm satışının alakalı olmadığını belirtmek için tatlıses-davis örneğini verip rezil olmazdın. (hala o objektif bilgi saçmalığı).
  • Dubliner • 28 Mayıs 2009 00:00 • #637431
    Farklı olayım, laf sokayım diye bu kadar kasmasaydın. belki, kalite kavramınla linkin parkın albüm satışının alakalı olmadığını belirtmek için tatlıses-davis örneğini verip rezil olmazdın. (hala o objektif bilgi saçmalığı).
    28 Mayıs 2009 Perşembe | Yazan: SlipknotSlave


    "fatihxxx" isimli kişinin yazdığını okumadın galiba, ona göre kalite çok satmayı gerektiriyor. Bunu hangi örnekle açıklayabilirdim?

    Rezil olan falan yok, bu kadar düşman mıyız yahu?
  • fatihxxx • 29 Mayıs 2009 00:00 • #637432
    dublinermisin nesin bilmiyorum ama o verdiğin örnekle %100 ün üstüne çıktıgının farkındamısın bilmiyorum ibrahim tatlıses öreniğini veriyosun bu ülkede bütün insanlar metal mi dinliyo? o tarz müzik sevenlere göre en baba ibrahim tatlıses'tir dimi? abi zorlamayın derim.farklı gruplar dinleyipte sora sanalda farklıyım lp dinlemiyorum demekle metalci olunmaz. insanlar gerizaekalı değil ya gidip saçma sapan bağırnları dinlesin öyle olsaydı AJDAR LİDER OLURDU... uzatma
  • fatihxxx • 29 Mayıs 2009 00:00 • #637433
    fazla zorunuza gittiyse organizatörü arayın seneye istediğiniz gruplar gelsin... kimse size dinlediğiniz gruplar hakkında birşey demiyosa sizde adam akıllı oturun..LINKIN PARK herhangi bir müzik tarzına girmes tamamen özgür müziktir..herkezde dinleyemes çünkü dinlemek anlamak için biraz akıllı olmak lazım...
  • Dubliner • 29 Mayıs 2009 00:00 • #637434
    dublinermisin nesin bilmiyorum ama o verdiğin örnekle %100 ün üstüne çıktıgının farkındamısın bilmiyorum ibrahim tatlıses öreniğini veriyosun bu ülkede bütün insanlar metal mi dinliyo? o tarz müzik sevenlere göre en baba ibrahim tatlıses'tir dimi? abi zorlamayın derim.farklı gruplar dinleyipte sora sanalda farklıyım lp dinlemiyorum demekle metalci olunmaz. insanlar gerizaekalı değil ya gidip saçma sapan bağırnları dinlesin öyle olsaydı AJDAR LİDER OLURDU... uzatma
    29 Mayıs 2009 Cuma | Yazan: fatihxxx


    Ben metalciyim demiyorum zaten. Sadece bu tip basit müziklere kulağım aşina değil. Emin ol Linkin Parkı çoğu çoluk çocuktan daha sağlıklı dinlemişimdir.
    Ayrıca bu ülkedeki liderler ajdardan çok mu farklı? Hiç olmazsa adam mühendis.

    Mesela Dream Theater da çok basit gelir bana. Korn da bu tip gruplar arasındadır. Tokio Hotel ise tanrıdır benim için.
  • fatihxxx • 29 Mayıs 2009 00:00 • #637435
    bende tokio hotel'dn nefret ederim çünkü insan değiller ben böyle düşünüyorum ama kalkıpta ortalığa düşündüklerimi yazmıyorum.ama sen ve senin gibiler (LINKIN PARK)başlıklı konulara kimse sormadan atıp tutuyosunuz...11 yaşından beri lınkın park dinliyorum ölene kadar da dinlicem benim derdim farklı olmak laf sokmak değil sadece dinlediğim grup için açılmış bir konunun içine senin gibilerin saçma sapan şeyler yazması ama nedense bu tür konular hep türkiye'de oluyor...emşn ol o dediğin tanrı olayı seni çok üzer garanati veririm o grubun ise sırf gösteri amaçlı olduğunuda...bidaha böyle konulara kendi saçma düşüncelerini yazmassın.. senin tartışma hakkı sahip olduğun yerler hotel vb yerlerde..
  • heretixlave • 30 Mayıs 2009 00:00 • #637436
    Linkin Park'ı övmek için bu kadar kasmasaydın. Hala "müzikte kalite göreceli değildir" diye düşünüyorum (hala o objektif bilgi saçmalığı).
    28 Mayıs 2009 Perşembe | Yazan: Dubliner


    her şey görecelidir. çok dar kafalısın.