LINKIN PARK'IN ÇOLUK ÇOCUK GRUBU OLDUĞUNU SÖYLEYENLER BENCE %100 GERİZAEKALI... bence sözlerini ve sözlerinin anlamını bile bilmeyen sizin gbi insanların dinledikleri gruplardan daha iyi..blkide dinlediğiniz gruplar'n bi grammy ödülü olmadıgından mı acaba yoksa dünya genelinde 60 milyonu aşkın albüm satışı mı yok..zatn zorunuza gitmeseydi LINKIN PARK adlı başlığı gördüğünüzde yorum yazmazdınız...
26 Mayıs 2009 Salı | Yazan: fatihxxx
İbo, Miles Davis'den daha kaliteli mi müzik yapar?
27 Mayıs 2009 Çarşamba | Yazan: Dubliner
evet
27 Mayıs 2009 Çarşamba, heretixlave
İbo, Miles Davis'den daha kaliteli mi müzik yapar?Farklı olayım, laf sokayım diye bu kadar kasmasaydın. belki, kalite kavramınla linkin parkın albüm satışının alakalı olmadığını belirtmek için tatlıses-davis örneğini verip rezil olmazdın. (hala o objektif bilgi saçmalığı).
27 Mayıs 2009 Çarşamba | Yazan: Dubliner
Farklı olayım, laf sokayım diye bu kadar kasmasaydın. belki, kalite kavramınla linkin parkın albüm satışının alakalı olmadığını belirtmek için tatlıses-davis örneğini verip rezil olmazdın. (hala o objektif bilgi saçmalığı).
28 Mayıs 2009 Perşembe | Yazan: SlipknotSlave
dublinermisin nesin bilmiyorum ama o verdiğin örnekle %100 ün üstüne çıktıgının farkındamısın bilmiyorum ibrahim tatlıses öreniğini veriyosun bu ülkede bütün insanlar metal mi dinliyo? o tarz müzik sevenlere göre en baba ibrahim tatlıses'tir dimi? abi zorlamayın derim.farklı gruplar dinleyipte sora sanalda farklıyım lp dinlemiyorum demekle metalci olunmaz. insanlar gerizaekalı değil ya gidip saçma sapan bağırnları dinlesin öyle olsaydı AJDAR LİDER OLURDU... uzatma
29 Mayıs 2009 Cuma | Yazan: fatihxxx
Linkin Park'ı övmek için bu kadar kasmasaydın. Hala "müzikte kalite göreceli değildir" diye düşünüyorum (hala o objektif bilgi saçmalığı).
28 Mayıs 2009 Perşembe | Yazan: Dubliner