Linkin Park'ı övmek için bu kadar kasmasaydın. Hala "müzikte kalite göreceli değildir" diye düşünüyorum (hala o objektif bilgi saçmalığı). 28 Mayıs 2009 Perşembe | Yazan: Dubliner