dublinermisin nesin bilmiyorum ama o verdiğin örnekle %100 ün üstüne çıktıgının farkındamısın bilmiyorum ibrahim tatlıses öreniğini veriyosun bu ülkede bütün insanlar metal mi dinliyo? o tarz müzik sevenlere göre en baba ibrahim tatlıses'tir dimi? abi zorlamayın derim.farklı gruplar dinleyipte sora sanalda farklıyım lp dinlemiyorum demekle metalci olunmaz. insanlar gerizaekalı değil ya gidip saçma sapan bağırnları dinlesin öyle olsaydı AJDAR LİDER OLURDU... uzatma
29 Mayıs 2009 Cuma | Yazan: fatihxxx
Ben metalciyim demiyorum zaten. Sadece bu tip basit müziklere kulağım aşina değil. Emin ol Linkin Parkı çoğu çoluk çocuktan daha sağlıklı dinlemişimdir.
Ayrıca bu ülkedeki liderler ajdardan çok mu farklı? Hiç olmazsa adam mühendis.
Mesela Dream Theater da çok basit gelir bana. Korn da bu tip gruplar arasındadır. Tokio Hotel ise tanrıdır benim için.