bende tokio hotel'dn nefret ederim çünkü insan değiller ben böyle düşünüyorum ama kalkıpta ortalığa düşündüklerimi yazmıyorum.ama sen ve senin gibiler (LINKIN PARK)başlıklı konulara kimse sormadan atıp tutuyosunuz...11 yaşından beri lınkın park dinliyorum ölene kadar da dinlicem benim derdim farklı olmak laf sokmak değil sadece dinlediğim grup için açılmış bir konunun içine senin gibilerin saçma sapan şeyler yazması ama nedense bu tür konular hep türkiye'de oluyor...emşn ol o dediğin tanrı olayı seni çok üzer garanati veririm o grubun ise sırf gösteri amaçlı olduğunuda...bidaha böyle konulara kendi saçma düşüncelerini yazmassın.. senin tartışma hakkı sahip olduğun yerler hotel vb yerlerde..