Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kolpa @ Albüm Gala Konseri - Jolly Joker / Balans - Taksim - İstanbul

  • Loki • 8 Nisan 2009 00:00 • #637522
    Ajdarla Kolpa'yı aynı kefede değerlendiren bu saçma zihniyetinizi kınıyorum.Siz bişeyler yapın onu görelim dinleyelim nasıl oluyormuş bu iş öğrenelim. Bir çok yorumda çamur atan gerisine de aldırmayan jiwago'yu da yine ayıplıyorum kendini bilmezliğinden dolayı.
    Bir grup barda çalıyor diye kötü değildir.Kaçınız bir barda yıllarca düzenli program yaptınız? Yapıyorsunuz? Uzun zaman kolpa ile aynı gün aynı sahneyi paylaşmış bir insan olarak hepsinin de gayet iyi müzisyenler olduğunu gördüm ve duydum.Tebrik etmeniz size bişey kaybettirmez. İğneyi kendinize batırın öyle yazın. Bu kafayla nereye gidiyosunuz anlamıyorum.
    kolpa kaka, bilmem yaramaz, o şöyle bu böyle kendine güvenen eurovisiona katılsın çok bilmişler :)
Bu konunun tüm mesajları