Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kolpa @ Albüm Gala Konseri - Jolly Joker / Balans - Taksim - İstanbul

  • jiwago- • 8 Nisan 2009 00:00 • #637523
    Çok iyi biliyosan sen yap, emeğe saygı göster, yok rep ver yok şunu yap..Forum mu burası, her gelene şu lafları söylemek zorundamıyız ? Sevmiyosam sevmiyorum, niye sevmediğimi sölüyorum. Sevdiklerime ve desteklediklerimede aynı oranda destek çıkıyorum, eğer okumuşsan eski yorumlarımı bunlarıda görmekte zorluk çekmezsin. Senelerce barda çıkmış program yapmış..Banane..Bar programlarına mı yorum yapıyorum ben? Albüm çıkarmışlar, şarkılarını dinledim myspace'ten beğenmedim..Bu kadar basit.
Bu konunun tüm mesajları