Çok iyi biliyosan sen yap, emeğe saygı göster, yok rep ver yok şunu yap..Forum mu burası, her gelene şu lafları söylemek zorundamıyız ? Sevmiyosam sevmiyorum, niye sevmediğimi sölüyorum. Sevdiklerime ve desteklediklerimede aynı oranda destek çıkıyorum, eğer okumuşsan eski yorumlarımı bunlarıda görmekte zorluk çekmezsin. Senelerce barda çıkmış program yapmış..Banane..Bar programlarına mı yorum yapıyorum ben? Albüm çıkarmışlar, şarkılarını dinledim myspace'ten beğenmedim..Bu kadar basit.