yok be yaw dream theater cidden bayıyor
ben ICED EARTH derim ben cok takdir ediyom adamları
bi de ROTTEN CHRİST iyidir severim
ayrıca bi de TÜRK gruplardan ALMORA yeni yeni dinlemeye basladım ama gayet basarılı buldum sahısları, solistleri nihal isminde bi bayan ve metal müzikin içinde öyle güsel bir uyumu var ki, dinlerken kendimden geçiyorum. tavsiye ederim ALMORA!!!