kesinlikle şebo!şebo en azından rock yapıyor.oysa özlem elektro müzik yapmaya başladı.özellikle son albümü tam bir elektro albümü.eğer özlem eskiye dönerse dahi iyi olur.şebo nun eski albümlerinde iyi olmayan parçalar vardı.fakat son albümü oldukça iyi ve bütün parçalar dinlenebilir.