Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sebnem ferahmı özlem tekinmi die tartısmalı bi konu size!

  • uuucar • 3 Nisan 2004 21:02 • #431797
    kesinlikle şebo!şebo en azından rock yapıyor.oysa özlem elektro müzik yapmaya başladı.özellikle son albümü tam bir elektro albümü.eğer özlem eskiye dönerse dahi iyi olur.şebo nun eski albümlerinde iyi olmayan parçalar vardı.fakat son albümü oldukça iyi ve bütün parçalar dinlenebilir.
Bu konunun tüm mesajları