Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sebnem ferahmı özlem tekinmi die tartısmalı bi konu size!

  • kopuqq • 2 Nisan 2004 17:49 • #431782
    bence sebo!neden?çünkü kadının bütün kasetleri süber,özlem son zamanlarda kayboldu gitti!
    son kasetini de sebnemle kıyaslayamayızz!mayıs tarlası yane...
  • uuucar • 3 Nisan 2004 21:02 • #431797
    kesinlikle şebo!şebo en azından rock yapıyor.oysa özlem elektro müzik yapmaya başladı.özellikle son albümü tam bir elektro albümü.eğer özlem eskiye dönerse dahi iyi olur.şebo nun eski albümlerinde iyi olmayan parçalar vardı.fakat son albümü oldukça iyi ve bütün parçalar dinlenebilir.
  • uranos • 4 Nisan 2004 13:44 • #431802
    bence sebo.ikisi çok farklı
    bi kere sebonun şarkı sözleri çok anlamlı bi kere düşünüyosun bu ne diyor diye ,müzik desen keza öyle yani süper
    ve ikisini kıyaslamayalım
    sebnem ferah ayrı bi kişilik
    süperr
  • swamplord • 5 Nisan 2004 22:01 • #431813
    bence son albümde güzel ama ilk albümü hiç bişeye değişmem.
  • janis joplin • 6 Nisan 2004 00:02 • #431814
    mı lar ayrı ola artık!

    Özlem Tekin kim ola ki,şebnemle kıyaslanıyo..
  • ketherik • 6 Nisan 2004 22:54 • #431825
    tabiki de sebnem ferah! Özlem tekin ne tür daa çok satarsa onu yapiyo. halbuki onun da yorumu çok güzel ama kullanmas1n1 beceremiyo bence. Sebnemi deismem hiç kimseye:)
  • dt • 14 Nisan 2004 20:41 • #431910
    ayni gruptan cikma iki insan, valla $ahsen ikisininde yeri cok ayri bende. $ebnem bu aralar daha agir basiyo kesinlikle. ama ozlemde kendine has. kar$ila$tirilmamali bence..
  • fortissimo • 4 Mayıs 2004 15:57 • #432068
    Şebnem Ferah iyi söz yazıyo iyi de vokalist ama sıktı artık yaaa sanki bütün şarkıları aynı gibi...Bi de baydı artık distortion gitarlar falan...Biraz değişiklik lazım...
  • divinemusic • 6 Mayıs 2004 17:13 • #432128
    Ne Sebnem Ne De Özlem, Benim İçin Nazan Öncel!!!

    50 yıl çalışsalar bir Nazan Öncel olamazlar...
  • uuucar • 7 Mayıs 2004 21:10 • #432139
    Ne Sebnem Ne De Özlem, Benim İçin Nazan Öncel!!!

    nazan öncel popçu oldu bee!nazan gitsin tarkan la albüm yapsın ondan sonra sen çık karşımıza ve şebo,özlem i nazan la kıyasla.tamam bende nazan ı severdim ama tarkan olmadı bee!