-
bence sebo!neden?çünkü kadının bütün kasetleri süber,özlem son zamanlarda kayboldu gitti!
son kasetini de sebnemle kıyaslayamayızz!mayıs tarlası yane...
-
kesinlikle şebo!şebo en azından rock yapıyor.oysa özlem elektro müzik yapmaya başladı.özellikle son albümü tam bir elektro albümü.eğer özlem eskiye dönerse dahi iyi olur.şebo nun eski albümlerinde iyi olmayan parçalar vardı.fakat son albümü oldukça iyi ve bütün parçalar dinlenebilir.
-
bence sebo.ikisi çok farklı
bi kere sebonun şarkı sözleri çok anlamlı bi kere düşünüyosun bu ne diyor diye ,müzik desen keza öyle yani süper
ve ikisini kıyaslamayalım
sebnem ferah ayrı bi kişilik
süperr
-
bence son albümde güzel ama ilk albümü hiç bişeye değişmem.
-
mı lar ayrı ola artık!
Özlem Tekin kim ola ki,şebnemle kıyaslanıyo..
-
tabiki de sebnem ferah! Özlem tekin ne tür daa çok satarsa onu yapiyo. halbuki onun da yorumu çok güzel ama kullanmas1n1 beceremiyo bence. Sebnemi deismem hiç kimseye:)
-
ayni gruptan cikma iki insan, valla $ahsen ikisininde yeri cok ayri bende. $ebnem bu aralar daha agir basiyo kesinlikle. ama ozlemde kendine has. kar$ila$tirilmamali bence..
-
Şebnem Ferah iyi söz yazıyo iyi de vokalist ama sıktı artık yaaa sanki bütün şarkıları aynı gibi...Bi de baydı artık distortion gitarlar falan...Biraz değişiklik lazım...
-
Ne Sebnem Ne De Özlem, Benim İçin Nazan Öncel!!!
50 yıl çalışsalar bir Nazan Öncel olamazlar...
-
Ne Sebnem Ne De Özlem, Benim İçin Nazan Öncel!!!
nazan öncel popçu oldu bee!nazan gitsin tarkan la albüm yapsın ondan sonra sen çık karşımıza ve şebo,özlem i nazan la kıyasla.tamam bende nazan ı severdim ama tarkan olmadı bee!