Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sebnem ferahmı özlem tekinmi die tartısmalı bi konu size!

  • lady_in_black • 13 Ağustos 2005 22:38 • #481306
    Şüphesiz "Şebnem Ferah", tartışması mı olur bunun: )
  • HiLaYz • 14 Ağustos 2005 01:29 • #481331
    kesinlikle katılmaktayım..şebo gibisi çok az türkiyede.. kaliteli müzik yapıyo hatun gerek besteleri gerek şarkı sözleri çok etkileyici...birde bence şebo piyasa kaygısında da degil de gerçekten rock müziği ilerletenlerden türkiyede....özlem tekin iyi bi ses ama tarz olarak halen oturmadı bi rock bi elektro..şebonun sağlam bi tarzı var en azından....
  • Nofx • 14 Ağustos 2005 01:50 • #481332
    Benim babam senin babanı döver...

    Valla hiç bir yazıyı okumadım zaten gerekte yok ama birşey sormak istiyorum.Özlem tekin rockmı yapıyor..hadi şebnem ferah boyuyo kendini yırtık eldivenler giyiyo ordan biraz rockçı gibi görünüyo en azından :P ama özlem tekin ne iş??iksinide sevmem hatta hiç sevmem ama şebnem feraha haksızlıktır bence bu karşılaştırma..Zaten kimsenin karşılaştırdığı yok çocukca birşey benim babam senin babanı döver hesabı...
  • thewallll • 14 Ağustos 2005 13:13 • #481360
    şebnem ferah türkiyenin en iyi vokali..bu kadar basit...
  • kızıl_mvo • 14 Ağustos 2005 23:39 • #481435
    evet yani şebnem kim özlem kim!
  • devilist_boy • 15 Ağustos 2005 01:58 • #481454
    ABARTSAYDIN...

    OHA BE Bİ ŞEBNEM FERAH 100 YIL KASSA BU KADAR ADAM OLUR EN FAZLA :D
  • devilist_boy • 15 Ağustos 2005 02:02 • #481456
    Benim babam senin babanı döver...

    ABİ TÜRKİYEDE ADAM GİBİ ROCK YAPAN MI VAR DA ŞEBNEBE ROCKER DİYOSUNUZ??ABİ ŞEBNEM FERAH DEDİĞİMİZ ADAM YILLARDIR KENDİNİ YIRTMIŞ AMA BİŞİ BAŞARAMAMIŞ BİR İNSANDIR..Bİ İBRAHİM TATLISES KADAR BİLE ADINI DUYURAMAMIŞTIR...O BİR GERİZEKALI KONUŞMA ÖZÜRLÜNÜN TEKİ BENCE..TARTIŞMAYA DEĞMEZ..
  • Narcoholic • 15 Ağustos 2005 12:29 • #481487
    valla ikisinin de ''bring me to life'' cover ını dinlerseniz ikisinden de sogursunuz...
    özlem tekin çok yapmacık bence, ikisinden birini seçmek gerekirse şebo tabii ki....
  • baldur • 16 Ağustos 2005 23:05 • #481669
    Benim babam senin babanı döver...

    ibrahim tatlıses kadar sesini kimse duyuramımıştır zaten:P
  • ilker_12 • 17 Eylül 2005 14:15 • #485206
    açık ara şebnem ferah