Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sebnem ferahmı özlem tekinmi die tartısmalı bi konu size!

  • devilist_boy • 15 Ağustos 2005 02:02 • #481456
    Benim babam senin babanı döver...

    ABİ TÜRKİYEDE ADAM GİBİ ROCK YAPAN MI VAR DA ŞEBNEBE ROCKER DİYOSUNUZ??ABİ ŞEBNEM FERAH DEDİĞİMİZ ADAM YILLARDIR KENDİNİ YIRTMIŞ AMA BİŞİ BAŞARAMAMIŞ BİR İNSANDIR..Bİ İBRAHİM TATLISES KADAR BİLE ADINI DUYURAMAMIŞTIR...O BİR GERİZEKALI KONUŞMA ÖZÜRLÜNÜN TEKİ BENCE..TARTIŞMAYA DEĞMEZ..
Bu konunun tüm mesajları