Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sebnem ferahmı özlem tekinmi die tartısmalı bi konu size!

  • HiLaYz • 14 Ağustos 2005 01:29 • #481331
    kesinlikle katılmaktayım..şebo gibisi çok az türkiyede.. kaliteli müzik yapıyo hatun gerek besteleri gerek şarkı sözleri çok etkileyici...birde bence şebo piyasa kaygısında da degil de gerçekten rock müziği ilerletenlerden türkiyede....özlem tekin iyi bi ses ama tarz olarak halen oturmadı bi rock bi elektro..şebonun sağlam bi tarzı var en azından....
Bu konunun tüm mesajları