Valla hiç bir yazıyı okumadım zaten gerekte yok ama birşey sormak istiyorum.Özlem tekin rockmı yapıyor..hadi şebnem ferah boyuyo kendini yırtık eldivenler giyiyo ordan biraz rockçı gibi görünüyo en azından :P ama özlem tekin ne iş??iksinide sevmem hatta hiç sevmem ama şebnem feraha haksızlıktır bence bu karşılaştırma..Zaten kimsenin karşılaştırdığı yok çocukca birşey benim babam senin babanı döver hesabı...