-
Ne Sebnem Ne De Özlem, Benim İçin Nazan Öncel!!!
şebo iidir.en azından "içine girdiğin küçük kaygan delik"diyebiliyor...uğraşsa daha da aşar kendini.ama şarkılarının ömrü 15 gün be abiler.sonra dinleyemiyorum ben.grubu çok sağlam.
-
Ne Sebnem Ne De Özlem, Benim İçin Nazan Öncel!!!
Nazan Öncel için yazdığım zaman yeni albumunun çıktığını bilmiyordum. Gördüm ki popa dönmüş tarzı. Ama eski albumlerinde bir sertlik vardı. Özellikle Demir Leblebi ve Sokak Kızı albumlerinde. O albumlerindeki müziği ben ne Özlem de gördüm ne de Şebnem de... Ben hala diyorum o zamanın Nazan Öncel i hala Özlem den ve Şebnem den çok çok daha iyi diye...
-
şebnem in sesi özlemden daha iyi müziği de tabii rki şebnem ama özlemi de son albümü dışında seviyorum
-
vöh be kardeşim.Böyle her şeyi alıntı yapıp yorumlarsak işimiz var.Benim o laf hoşuma gitti diye yazdım.Çokta tın Şebnem.olsa nolur olmasa. Ayrıca Rocker'lığı bana öğretmeye kalkma...
-
hayır yani ben anlayamadım adam işini yapıyor parasını kazanıyor ister villada oturur ister karavanda bizi bağlamaz emeğinin karşılığını alıoyr olması seni niye bukadar rahatsız ettiki anlamadım villada oturunca rockcı olunmuyormu.çalış seninde olsun demişler sen ne sanıyorsun yurt dışında rock yapan ağır amcalar sokaktamı yaşıyor adamlar malikanede yaşıyor saçma sapan bişey demişsin.asıl konuya gelince ikiside iyi bence ama şebnemin parçalar daha yakın geliyor kişilere ama şuda bi gerçekki sebnem ne yapsa sahnede özlem bi başka keyifle izliyorsun
-
kimin bilgili olup olmadığına sen karar vermiyorsun heralde ayrıca herkes fikrini söylemekte açık değilmi kardeşimm sananeeterbiyesizleşeninde alemi yok!!tabi sen ne olduğunu bilmezsin ama neyse..
-
bu poprockcu paylocalari tartismaya bile degmez.
ikiside sahte.
ama illede secmem gerekse, ben sebnem derim.
her sey insanlar icin, cok guzel bir parca.
-
kesinlikle ŞEBNEM FERAH!!! Kadının sesi ve yorumu muhteşem üstüne muhteşem!!! (o da ne demekse :)) Şebo'nun Zaga'de canlı performansını dinledim, ya bu nasıl bir sestir, nasıl bir yorumdur, nasıl bir cesarettir! Kadın canlı yayında öyle bir gırtlak çıkartıyor, öyle bir yorum yapıyor ki, resmsn kabul ediyorsun SANATÇI olduğunu... Bir kere detone olduğunu görmedim be maşallah! helel olsun! bu memlekete, bu dünyaya böyle hakiki sanatçılar lazım...
-
sebo kardes sen bence muzigi birak eski playboy super capkin sevgilin suhayla birlikte jipine bin, villana don. sıkılınca da kuluplere gitmeye devam et.
-
ooh beee sonunda biri bişey dedi yaf grungry kesinlikle sana katılıyorum aferin sana :) şimdi sana geliyorum metalgirl anlaşılan senin kulaklarında metalden tamam şebnem iyi söylüyor güzel bir sesi var hatta güzel parçaları da var ama bazen o kadar pis söylüyor ki parçayı parça nekadar güzel olsada kaçıp gidiyorsun insanın kulağını bozuyor bence bi dikkat etde okadar aaamşaaamlı bişey olmadığını gör ayrıca o kesinlikle bi sanatçı değil