Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sebnem ferahmı özlem tekinmi die tartısmalı bi konu size!

  • ScarFace • 8 Mayıs 2004 21:49 • #432146
    Ne Sebnem Ne De Özlem, Benim İçin Nazan Öncel!!!

    şebo iidir.en azından "içine girdiğin küçük kaygan delik"diyebiliyor...uğraşsa daha da aşar kendini.ama şarkılarının ömrü 15 gün be abiler.sonra dinleyemiyorum ben.grubu çok sağlam.
Bu konunun tüm mesajları