Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sebnem ferahmı özlem tekinmi die tartısmalı bi konu size!

  • ScarFace • 26 Mayıs 2004 16:47 • #432517
    vöh be kardeşim.Böyle her şeyi alıntı yapıp yorumlarsak işimiz var.Benim o laf hoşuma gitti diye yazdım.Çokta tın Şebnem.olsa nolur olmasa. Ayrıca Rocker'lığı bana öğretmeye kalkma...
Bu konunun tüm mesajları