Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sebnem ferahmı özlem tekinmi die tartısmalı bi konu size!

  • mortimer • 25 Haziran 2004 03:09 • #433621
    ooh beee sonunda biri bişey dedi yaf grungry kesinlikle sana katılıyorum aferin sana :) şimdi sana geliyorum metalgirl anlaşılan senin kulaklarında metalden tamam şebnem iyi söylüyor güzel bir sesi var hatta güzel parçaları da var ama bazen o kadar pis söylüyor ki parçayı parça nekadar güzel olsada kaçıp gidiyorsun insanın kulağını bozuyor bence bi dikkat etde okadar aaamşaaamlı bişey olmadığını gör ayrıca o kesinlikle bi sanatçı değil
Bu konunun tüm mesajları