ooh beee sonunda biri bişey dedi yaf grungry kesinlikle sana katılıyorum aferin sana :) şimdi sana geliyorum metalgirl anlaşılan senin kulaklarında metalden tamam şebnem iyi söylüyor güzel bir sesi var hatta güzel parçaları da var ama bazen o kadar pis söylüyor ki parçayı parça nekadar güzel olsada kaçıp gidiyorsun insanın kulağını bozuyor bence bi dikkat etde okadar aaamşaaamlı bişey olmadığını gör ayrıca o kesinlikle bi sanatçı değil