Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sebnem ferahmı özlem tekinmi die tartısmalı bi konu size!

  • efsome • 29 Mayıs 2004 17:49 • #432585
    hayır yani ben anlayamadım adam işini yapıyor parasını kazanıyor ister villada oturur ister karavanda bizi bağlamaz emeğinin karşılığını alıoyr olması seni niye bukadar rahatsız ettiki anlamadım villada oturunca rockcı olunmuyormu.çalış seninde olsun demişler sen ne sanıyorsun yurt dışında rock yapan ağır amcalar sokaktamı yaşıyor adamlar malikanede yaşıyor saçma sapan bişey demişsin.asıl konuya gelince ikiside iyi bence ama şebnemin parçalar daha yakın geliyor kişilere ama şuda bi gerçekki sebnem ne yapsa sahnede özlem bi başka keyifle izliyorsun
Bu konunun tüm mesajları