Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sebnem ferahmı özlem tekinmi die tartısmalı bi konu size!

  • metaligirl • 18 Haziran 2004 14:42 • #433258
    kesinlikle ŞEBNEM FERAH!!! Kadının sesi ve yorumu muhteşem üstüne muhteşem!!! (o da ne demekse :)) Şebo'nun Zaga'de canlı performansını dinledim, ya bu nasıl bir sestir, nasıl bir yorumdur, nasıl bir cesarettir! Kadın canlı yayında öyle bir gırtlak çıkartıyor, öyle bir yorum yapıyor ki, resmsn kabul ediyorsun SANATÇI olduğunu... Bir kere detone olduğunu görmedim be maşallah! helel olsun! bu memlekete, bu dünyaya böyle hakiki sanatçılar lazım...
Bu konunun tüm mesajları