kesinlikle ŞEBNEM FERAH!!! Kadının sesi ve yorumu muhteşem üstüne muhteşem!!! (o da ne demekse :)) Şebo'nun Zaga'de canlı performansını dinledim, ya bu nasıl bir sestir, nasıl bir yorumdur, nasıl bir cesarettir! Kadın canlı yayında öyle bir gırtlak çıkartıyor, öyle bir yorum yapıyor ki, resmsn kabul ediyorsun SANATÇI olduğunu... Bir kere detone olduğunu görmedim be maşallah! helel olsun! bu memlekete, bu dünyaya böyle hakiki sanatçılar lazım...