Nazan Öncel için yazdığım zaman yeni albumunun çıktığını bilmiyordum. Gördüm ki popa dönmüş tarzı. Ama eski albumlerinde bir sertlik vardı. Özellikle Demir Leblebi ve Sokak Kızı albumlerinde. O albumlerindeki müziği ben ne Özlem de gördüm ne de Şebnem de... Ben hala diyorum o zamanın Nazan Öncel i hala Özlem den ve Şebnem den çok çok daha iyi diye...