Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sebnem ferahmı özlem tekinmi die tartısmalı bi konu size!

  • divinemusic • 10 Mayıs 2004 09:25 • #432171
    Ne Sebnem Ne De Özlem, Benim İçin Nazan Öncel!!!

    Nazan Öncel için yazdığım zaman yeni albumunun çıktığını bilmiyordum. Gördüm ki popa dönmüş tarzı. Ama eski albumlerinde bir sertlik vardı. Özellikle Demir Leblebi ve Sokak Kızı albumlerinde. O albumlerindeki müziği ben ne Özlem de gördüm ne de Şebnem de... Ben hala diyorum o zamanın Nazan Öncel i hala Özlem den ve Şebnem den çok çok daha iyi diye...
Bu konunun tüm mesajları