sende haklısın ama bu kendi aramızda yaptığımız tartışmalar sonucunda olabilecek birşey değil eğer mtv de çalışsaydım tüm iyiler çıkardı mtv nin nirvana yı daha fazla vermesinin bir diğer nedeni ise henüz kesinleşmemiş olsa da ortada bir intihar söylentisinin olması bir insan intihar ederse ve intihar mektubunun sonuna da "sönüp gitmektense yanmayı tercih ederim" yazmışsa bu insan yanarak gittiği için tabiki en çok hatırlanan olacaktır.bununla da anladık ki aslında senin kızgınlığın medyaya Kurt'e değil. sevgili Barış Manço yu kaybettiğimizde atv haber "bundan sonra haber bültenlerimizi Barış Manço şarkıları ile kapatacağız" demişti ama ne oldu üstüne 1yıl geçti tık şarkılar kesildi şimdi ne ile kapatıyorlar klasik müzik ile. Olay şişirme,popülerlik veya ilahlık işi değil unutulma işi Kurt bunu ölümüyle değil belkide ama mektubunun sonundaki sözler ile başardı. bu tartışmaya bir son vermenin zamanı geldi artık bırakalım da üyeler kurt ün intihar mı ettiğini yoksa cinayete mi kurban gittiğini tartışsınlar ok.