kurt'ün müziği konusun da ercu ye katılıyorum... ve bence de kurt öldürülmedi.. yani hem bunu niye tartışıyoruz? baydı bu konu 10 yıldır aynı mevzu.. adamı ölüyken bile rahat bırakmadınız be.. adam intihar ettiyse raht etmek için intihar etti.. öldürüldüyse yaşarken rahat bırakılmadığı için mutsuzdu.. saygı gösterin adamın ölüsüne..