Kim olursan ol,nereden gelirsen gel ve ne dinlersen dinle yinede tüm dünyada albümleri yok satan,yaptigi müzikler ve sarkilar insanlar tarafindan yillardir ve hatta su anda bile dinlenen bir insanin sisirme bir adam oldugunu söylemen bence kendini cok fazla begenmenden kaynaklaniyor.Yani bütün dünya salak sadece sen zekisin. Ben aslinda bir Metallica hayraniyim ama yinede Kurt Cobainide severek dinliyorum. Herkesin bir tarzi ve zevki var. Yinede ne yaparsan yap hic degilse küfür etme ölmüs bir adama. O insan ölmüs ve sirrini beraberinde götürmüs ne oldugu bizi ilgilendirmez biz müzigini dinler zevk aliriz veya senin gibi dinlemez ve nefret ederiz. Ama sen yinede kimseye küfür etme. Bir arkadas forum acmis fikirlerini sunmus saygili ol terbiyesizlik etme.