Arkadaslar genel olarak hepinize seslenmek istiyorum.Eger birseyler ortaya koyan veya koymaya calisan insanlara ve emeklerine saygi göstermezsek asla hoslandigimiz seylerede saygi gösterilmesini bekleyemeyiz.
Herkes saygili olur terbiyesizlik etmezse sorunda cikmaz.