Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurt Cobain kendini mi öldürdü? Yoksa öldürüldü mü?

  • rottenapple • 2 Haziran 2004 03:16 • #432672
    kurt u clif öldürmüs
  • Awisch • 9 Mayıs 2006 16:50 • #498382
    Arkadaslar genel olarak hepinize seslenmek istiyorum.Eger birseyler ortaya koyan veya koymaya calisan insanlara ve emeklerine saygi göstermezsek asla hoslandigimiz seylerede saygi gösterilmesini bekleyemeyiz.
    Herkes saygili olur terbiyesizlik etmezse sorunda cikmaz.
  • davulist 35 • 9 Mayıs 2006 19:13 • #498393
    ya bi bırakın ya yeter be!!!

    ulan abi biz insanlar bu degilmiyiz,o adam ölmeseydi o kadar cabuk,kim takardı onu bu kadar.kör ölür badem gözlü olur meselesi :)ulan adam zaten şizofren bişeydi,adamın .ötüne degilsiniz ya baksa tükürürdü size kesin o kaçık.siz hala öldümü öldürüldümü diyosunuz.
    bırakın ya alırım beyninizi.....
    bırakın adam rahat yatsın yerinde,bi fatiha okuyun ruhuna.ölse nolcak öldürülse nolcak,laf olsun diye tartışma ortamı açmayın kendinize...
  • dexter_holland • 9 Mayıs 2006 20:08 • #498397
    ya bi bırakın ya yeter be!!!

    Kurt Cobain hayranları takıntılı manyaklardan başka birşey değiller benim gözümde. Adamı gözlerinde büyütüp duruyorlar. Ama üzgünüm, ben kabullenemem. Kahramanınız öldürülmedi. Kendini öldürüdü çünkü şöhretle başa çıkabilecek güçlü bir yapısı olmayan çok zayıf bir adamdı. İyiyidi, yetrenekliydi ama filozof değildi. Karakterli insan asla intihara başvurmaz. gerçekleri bu kadar sert söylediğim için özür dilerim. Büyük bir olasılıkla Nirvana hayranları altını ısltana 5 yaşında çocuklar gibi sinir olup vızıldayacaklardır yorumlarımdan sonra ama en azından birisinin bunu açıkça söylemesi gerek.
  • blaze_20 • 9 Mayıs 2006 21:30 • #498403
    ya bi bırakın ya yeter be!!!

    ya agam ben bir nirvana - cobain hayranı olarak olaya bir el atmak istiyorum yüxexesin nisan sayısında geniş yer verdiler bu konu hakkında orda yazdığına göre- cobain kendini öldürmüştür ama bana kalırsa love ın şilletliği yüzündendir. aşk ve ölüm ü okuyanınız varsa onun ne kader lanet biri olduğunu bilir. orda cobainin yazısını bile taklit edecek şeytan zekalılığa sahip olduğu yazıyo çok merak eden okusun şiddetle tavsiye ederim:!!!!!
  • Mad_Slayer • 10 Mayıs 2006 01:19 • #498420
    ya bi bırakın ya yeter be!!!

    ya adam öldü gitti zamanında seven dinlesin sevmeyen dinlemesin, polemik yapıp egolarınızı tatmin etmeye hele hele küfür etmeye hiç hakkınız yok. eyw.
  • novacine • 10 Mayıs 2006 04:27 • #498421
    ya bi bırakın ya yeter be!!!

    valla abi katılıyorum sana yeter bence de saygı sadece saygı yaa çok zor birşey dgl ki bu!!!!1
  • syarar • 10 Mayıs 2006 11:53 • #498430
    yıllarca sevdim o adamı sına bir hiç olduğunu anladım s.lak bosuna intihar etmis kazara müzik yapanlardanmıs mtv nin balonu sondu gitti
  • karabasann88 • 10 Mayıs 2006 15:18 • #498443
    nasıl öldüğünü bilemeyiz burda oturduğunuz yerden atıp tutmayın derim ben..bi ara azrail size de uğrarsa sorarsınız artık..pff ya adam ölüp gitmiş artık yeterince kemikleri sızlamadı mı..intihar etmiş de olabilir ama bu size onu yargılama hakkını vermez...
  • maviadam1985 • 10 Mayıs 2006 16:39 • #498445
    abi öldürüldü bence bu konuda 2 kitap okudum!benim görüşümü değiştirdi!kanıtlara bakılırsa karısı(courtney love) kiralık katil tuttu!yani onun bir katili var!