ya agam ben bir nirvana - cobain hayranı olarak olaya bir el atmak istiyorum yüxexesin nisan sayısında geniş yer verdiler bu konu hakkında orda yazdığına göre- cobain kendini öldürmüştür ama bana kalırsa love ın şilletliği yüzündendir. aşk ve ölüm ü okuyanınız varsa onun ne kader lanet biri olduğunu bilir. orda cobainin yazısını bile taklit edecek şeytan zekalılığa sahip olduğu yazıyo çok merak eden okusun şiddetle tavsiye ederim:!!!!!