nasıl öldüğünü bilemeyiz burda oturduğunuz yerden atıp tutmayın derim ben..bi ara azrail size de uğrarsa sorarsınız artık..pff ya adam ölüp gitmiş artık yeterince kemikleri sızlamadı mı..intihar etmiş de olabilir ama bu size onu yargılama hakkını vermez...