Kurt Cobain hayranları takıntılı manyaklardan başka birşey değiller benim gözümde. Adamı gözlerinde büyütüp duruyorlar. Ama üzgünüm, ben kabullenemem. Kahramanınız öldürülmedi. Kendini öldürüdü çünkü şöhretle başa çıkabilecek güçlü bir yapısı olmayan çok zayıf bir adamdı. İyiyidi, yetrenekliydi ama filozof değildi. Karakterli insan asla intihara başvurmaz. gerçekleri bu kadar sert söylediğim için özür dilerim. Büyük bir olasılıkla Nirvana hayranları altını ısltana 5 yaşında çocuklar gibi sinir olup vızıldayacaklardır yorumlarımdan sonra ama en azından birisinin bunu açıkça söylemesi gerek.