ulan abi biz insanlar bu degilmiyiz,o adam ölmeseydi o kadar cabuk,kim takardı onu bu kadar.kör ölür badem gözlü olur meselesi :)ulan adam zaten şizofren bişeydi,adamın .ötüne degilsiniz ya baksa tükürürdü size kesin o kaçık.siz hala öldümü öldürüldümü diyosunuz.
bırakın ya alırım beyninizi.....
bırakın adam rahat yatsın yerinde,bi fatiha okuyun ruhuna.ölse nolcak öldürülse nolcak,laf olsun diye tartışma ortamı açmayın kendinize...