Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurt Cobain kendini mi öldürdü? Yoksa öldürüldü mü?

  • davulist 35 • 9 Mayıs 2006 19:13 • #498393
    ya bi bırakın ya yeter be!!!

    ulan abi biz insanlar bu degilmiyiz,o adam ölmeseydi o kadar cabuk,kim takardı onu bu kadar.kör ölür badem gözlü olur meselesi :)ulan adam zaten şizofren bişeydi,adamın .ötüne degilsiniz ya baksa tükürürdü size kesin o kaçık.siz hala öldümü öldürüldümü diyosunuz.
    bırakın ya alırım beyninizi.....
    bırakın adam rahat yatsın yerinde,bi fatiha okuyun ruhuna.ölse nolcak öldürülse nolcak,laf olsun diye tartışma ortamı açmayın kendinize...
Bu konunun tüm mesajları