Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurt Cobain kendini mi öldürdü? Yoksa öldürüldü mü?

  • psychedelian • 13 Haziran 2006 10:20 • #501123
    hepsini ekşisözlükten çekmişsin
  • mustafa1135 • 13 Haziran 2006 10:41 • #501124
    kört kobeyn'i dinlemiyoruz, yanlız tişörtünü giyiyoruz ve intiharından bahsediyoruz. müzik nerde kaldı?


    http://rapidshare.de/files/21615655/insan_olmak_zor_zanaat.mp3.html
  • inspite • 14 Haziran 2006 14:09 • #501210
    sanırım sadece yanmak solup gitmekten daha iyidir bu bi kanıt adam kendini oldurmus iste
  • frozenwish • 21 Temmuz 2006 00:27 • #505670
    Ah anam vah anam, o gencecik yaşta öldü gitti, kıyamam Allah geride kalanlara sabır versin. Geçen de bizim caminin müezzini vefat etti, ölümün de nerden ne zaman geleceği belli olmuyor ki anacım
  • Drive-MAN • 21 Temmuz 2006 12:17 • #505692
    nırvanayı 16 lı jyaslarımda bende cok sevıyodum hakkında bırcok da sey bılıyorum ama son yıllarda emın oldugum tek sey bunların hepsının duzmece oldugu yok kronık agrılarmıs eroınmıs karısımı oldurmus cobaın de oldurulup efsanelestırılen dallamalardan bırı sadece muzıge ne yenılık kazandırdıgını da merak edıyorum ınanmayın duydugunuz herseye
  • Drive-MAN • 21 Temmuz 2006 12:27 • #505693
    sana hak verdım
  • the_TW_named • 21 Temmuz 2006 13:17 • #505702
    olm niye tartışıyorsunuz ölmüş işte :D
  • Drive-MAN • 21 Temmuz 2006 16:10 • #505754
    abı oldu de keske olmeseydı olunce daha unlu oldu daha cok sattı
  • the_TW_named • 21 Temmuz 2006 16:11 • #505755
    salla
  • WoTKaCI • 21 Temmuz 2006 17:53 • #505767
    olm ne toplumsal mesajı.. bağımlı keşin önde gideniydi ne diyorsun sen!
    kendine mecali yoktu nelerden bahsediyorsun.. severiz belki o ayrı ama öküzün altında buzağı aramayalım..sen git bu gudik komple teorilerini 5 yaşındaki çocuklara anlat..