-
hepsini ekşisözlükten çekmişsin
-
-
sanırım sadece yanmak solup gitmekten daha iyidir bu bi kanıt adam kendini oldurmus iste
-
Ah anam vah anam, o gencecik yaşta öldü gitti, kıyamam Allah geride kalanlara sabır versin. Geçen de bizim caminin müezzini vefat etti, ölümün de nerden ne zaman geleceği belli olmuyor ki anacım
-
nırvanayı 16 lı jyaslarımda bende cok sevıyodum hakkında bırcok da sey bılıyorum ama son yıllarda emın oldugum tek sey bunların hepsının duzmece oldugu yok kronık agrılarmıs eroınmıs karısımı oldurmus cobaın de oldurulup efsanelestırılen dallamalardan bırı sadece muzıge ne yenılık kazandırdıgını da merak edıyorum ınanmayın duydugunuz herseye
-
sana hak verdım
-
olm niye tartışıyorsunuz ölmüş işte :D
-
abı oldu de keske olmeseydı olunce daha unlu oldu daha cok sattı
-
salla
-
olm ne toplumsal mesajı.. bağımlı keşin önde gideniydi ne diyorsun sen!
kendine mecali yoktu nelerden bahsediyorsun.. severiz belki o ayrı ama öküzün altında buzağı aramayalım..sen git bu gudik komple teorilerini 5 yaşındaki çocuklara anlat..