nırvanayı 16 lı jyaslarımda bende cok sevıyodum hakkında bırcok da sey bılıyorum ama son yıllarda emın oldugum tek sey bunların hepsının duzmece oldugu yok kronık agrılarmıs eroınmıs karısımı oldurmus cobaın de oldurulup efsanelestırılen dallamalardan bırı sadece muzıge ne yenılık kazandırdıgını da merak edıyorum ınanmayın duydugunuz herseye