Yaa bu kim o pure black metal diyen..
Hiç pure black dinlememişler galiba.
Adamlar Rapcore + Hardcore yapıyolar..
Bence tarzlarında çok iyiler. Maskeler bence çok zekice en azından elemanlar çok iyi bir tarz yarattılar.
Bu arada Joey Jordison mükemmel davulcudur. Ritimlerine çalıştığım nadir adamlardandır...
Tükiye'ye gelseler çok baba olur...