Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SLiPkNOT manyak bi grupmu?yoksa sadece gürültümü yapıyor???grubun çok kişi olması iyimi?

  • JackSparrow • 30 Mayıs 2004 01:01 • #432599
    Super hoja...

    Yaa bu kim o pure black metal diyen..
    Hiç pure black dinlememişler galiba.
    Adamlar Rapcore + Hardcore yapıyolar..
    Bence tarzlarında çok iyiler. Maskeler bence çok zekice en azından elemanlar çok iyi bir tarz yarattılar.
    Bu arada Joey Jordison mükemmel davulcudur. Ritimlerine çalıştığım nadir adamlardandır...
    Tükiye'ye gelseler çok baba olur...
Bu konunun tüm mesajları