Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SLiPkNOT manyak bi grupmu?yoksa sadece gürültümü yapıyor???grubun çok kişi olması iyimi?

  • Suicide31 • 21 Mayıs 2004 22:00 • #432441
    davulcusu mükemmel bence, tarzıma yakın olmadığı için başka yorum yok..
  • yito546 • 22 Mayıs 2004 10:31 • #432453
    ???
  • blitzer • 22 Mayıs 2004 19:36 • #432467
    yeeee
  • JackSparrow • 30 Mayıs 2004 01:01 • #432599
    Super hoja...

    Yaa bu kim o pure black metal diyen..
    Hiç pure black dinlememişler galiba.
    Adamlar Rapcore + Hardcore yapıyolar..
    Bence tarzlarında çok iyiler. Maskeler bence çok zekice en azından elemanlar çok iyi bir tarz yarattılar.
    Bu arada Joey Jordison mükemmel davulcudur. Ritimlerine çalıştığım nadir adamlardandır...
    Tükiye'ye gelseler çok baba olur...
  • yito546 • 30 Mayıs 2004 10:19 • #432606
    Super hoja...

    hoca sagolasın rapcore harrdcore yapıolar....adamlar maskler manyaxx....birde en sevdigim elemanda tabiki JOEY JOERDİSONNNNNNNN......
  • baranthalas • 30 Mayıs 2004 11:24 • #432608
    Super hoja...

    joey geçen yılın en yetenekli genç müzisyeni mi ne öyle bişiy seçilmiş..bende bir video su var akıllara zarar..acaip double cross gidiyo
  • yito546 • 30 Mayıs 2004 12:11 • #432609
    evet babalar

    babalar bende internette bir adresten 7 saniyelik bir videosunu indirdim.adam dehşet.joeeeeeeeeeeeyyyyyyy joerdissssssooooooonnnn.......yeah come onnnnn.....
  • anaemics • 30 Mayıs 2004 17:34 • #432614
    SLIPKNOT çok iyi bi hardcore grubu gürültülü ve bol böğürmeli tam dinlemelik. bence iyi olan sadece bir şarkıları yok "get this" ve "my plague" da çok sıkı parçalar bu arada "people=shit" i de unutmamak lazım.. çok kişi olmaları da çok iyi unutmadan shawn gerçekten en baba bateristlerden biridir..
  • yito546 • 31 Mayıs 2004 11:36 • #432625
    sagolun babalar forumu senlendirdiniz devamını ve goruslerinizi beklerim......saygılar......
  • darkagram • 31 Mayıs 2004 16:04 • #432627
    fesuphanallah..

    sabır..