Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SLiPkNOT manyak bi grupmu?yoksa sadece gürültümü yapıyor???grubun çok kişi olması iyimi?

  • ScarFace • 31 Mayıs 2004 16:57 • #432628
    fesuphanallah..

    :)))))))))))))))))))))
  • yito546 • 31 Mayıs 2004 20:11 • #432639
    ne oldu

    ne oldu yaw fesuphanallah??
  • flecheiro • 3 Haziran 2004 10:47 • #432699
    ne oldu

    aaabi slipknot süper beahhhh!
  • yito546 • 11 Haziran 2004 11:13 • #432960
    ne oldu

    tabiki cok süper...
  • munderworld • 11 Haziran 2004 11:30 • #432963
    bencede süper bir grup bence taktıkları maskelerle müzikleri bütünleşiyor ve yıllarca uğraşıp ulaşamıyacağım bir ses formunda söylüyorla bence manyak süper bir grup
  • Infusion • 11 Haziran 2004 14:47 • #432977
    Slipknot iyi bi grup da maskeler bana biraz itici geliyo dinleyesim gelmiyo açıkçası.. tabi jordison uçuruyo grubu tek başına yetiyo zaten..
  • JackSparrow • 12 Haziran 2004 21:40 • #433008
    True Metalciler kimler oluyo yaa...

    Bisürü metal kavramı arasına birde bumu eklendi...
    Ben seviyorum en true metalciyim diyen varsa gelsin karşıma...
    10 tane black 10 tane heavy grubu dinlemeyle olunmuyo true metalci...
    Gelsin birisi ben true metalciyim diyen neymiş onuda söylesin...
    300 tane grup dinliyorum ben bile demiyorum kendime true metalci..
    O true metalci diye gezinenler metallica'ya da bok atarlar...
  • Femme_Esin • 14 Haziran 2004 18:55 • #433066
    manyak bir grup
    ilgi cekmek ve para kazanmak tek amacalari
    normal rockun ne oldugunu bilmiyor bosver industial metal/heavy metal/show rock'u

    ama dogruya dogru
    Duality, yeni parcalari acayip.
    bilmem, bir taraftan o shok edici taraflari beni cekiyor :)

    its cool , to frighten/shok everyone, dude :)
  • yito546 • 14 Haziran 2004 19:05 • #433072
    mesajlar için thanks arkadaşlar....
    again....again.....anarshikk in the red...yeahhhhhhh
  • yito546 • 15 Haziran 2004 19:03 • #433125
    BENCEDE BABA......