-
bence süper bir grup...en çok eyelessini seviyorum....yorumlarınızı bekliyorum...YeaH..
-
gürültülü mükemmel bir grup
-
bir melodi yapıp üzerine düzgün söz yazmaktan aciz grup
-
kusura bakmayında bana biraz abartılı geliyorlar.Yani makyajlar,maskeler falan.Tenekelerle ses falan çıkartıyorlar.Dinlediğim kadarından pek bir keyif almadım.
-
tabi baba bu senin görüşündür ama tipler ve müzik birbirine uyuuo...gece görsen korkarsın dimi:)))
-
saol baba...msj attıgın için...ya maskeler nasıl...tırsınç dimi?
-
saol baba bu senin gorusundur...msj attın saol...saygılar...
-
abi hardcore da iron maiden müziği bekliyemezsin..adamlar kayet güzel riff bulup gayet manalı söz yazıyorlar..wait and bleed şarkısını sözleriniyle dinle kesinlikle lyricsel (yeni bulduğum bi söz :)) olarak en mükemmel şarkıları..
-
mesaş attınız saolun...gorusleriniz cok guzel...devam ederseniz mutlu olurum.yito546.
-
:))