Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SLiPkNOT manyak bi grupmu?yoksa sadece gürültümü yapıyor???grubun çok kişi olması iyimi?

  • yito546 • 20 Mayıs 2004 14:19 • #432397
    bence süper bir grup...en çok eyelessini seviyorum....yorumlarınızı bekliyorum...YeaH..
  • baranthalas • 20 Mayıs 2004 14:40 • #432398
    gürültülü mükemmel bir grup
  • zamk • 20 Mayıs 2004 14:41 • #432399
    bir melodi yapıp üzerine düzgün söz yazmaktan aciz grup
  • ScarFace • 20 Mayıs 2004 15:39 • #432401
    kusura bakmayında bana biraz abartılı geliyorlar.Yani makyajlar,maskeler falan.Tenekelerle ses falan çıkartıyorlar.Dinlediğim kadarından pek bir keyif almadım.
  • yito546 • 20 Mayıs 2004 16:09 • #432402
    tabi baba bu senin görüşündür ama tipler ve müzik birbirine uyuuo...gece görsen korkarsın dimi:)))
  • yito546 • 20 Mayıs 2004 16:10 • #432403
    saol baba...msj attıgın için...ya maskeler nasıl...tırsınç dimi?
  • yito546 • 20 Mayıs 2004 16:11 • #432404
    saol baba bu senin gorusundur...msj attın saol...saygılar...
  • baranthalas • 20 Mayıs 2004 17:25 • #432407
    abi hardcore da iron maiden müziği bekliyemezsin..adamlar kayet güzel riff bulup gayet manalı söz yazıyorlar..wait and bleed şarkısını sözleriniyle dinle kesinlikle lyricsel (yeni bulduğum bi söz :)) olarak en mükemmel şarkıları..
  • yito546 • 21 Mayıs 2004 11:39 • #432428
    mesaş attınız saolun...gorusleriniz cok guzel...devam ederseniz mutlu olurum.yito546.
  • aykuth • 21 Mayıs 2004 15:25 • #432435
    :))