Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

duyduğunuz anda ah bir , iki , üç ........ biram olsaydı dediğiniz şarkı

  • Nem • 7 Haziran 2004 23:52 • #432866
    o kadar çok var ki.. ilk aklıma gelen bişeyler:
    jeff buckley - grace (bütün albüm süresince üç beş on neyse artık içilir)
    smiths - last night I dreamt...
    bazı nick cave ve elliot smith ürünleri (isim vermek doğru olmaz :)
    bruce springsteen - river (ne alaka bilmiyorum)
Bu konunun tüm mesajları