Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

duyduğunuz anda ah bir , iki , üç ........ biram olsaydı dediğiniz şarkı

  • tekelvotkasi • 7 Haziran 2004 23:31 • #432865
    THE CURE - LOVE SONG

    bira , bira , biraya ihtiyacım var
  • Nem • 7 Haziran 2004 23:52 • #432866
    o kadar çok var ki.. ilk aklıma gelen bişeyler:
    jeff buckley - grace (bütün albüm süresince üç beş on neyse artık içilir)
    smiths - last night I dreamt...
    bazı nick cave ve elliot smith ürünleri (isim vermek doğru olmaz :)
    bruce springsteen - river (ne alaka bilmiyorum)
  • ercu • 8 Haziran 2004 00:15 • #432867
    aic-would?
    staind-outside
    yeter zaten bunlar sarhos olmaya :)
  • quac • 8 Haziran 2004 01:10 • #432868
    depeche mode - i feel you
    depeche mode - it's no good
    depeche mode - a question of time
    depeche mode - in your room
    RHCP - Coffee shop (dinle dinle ben ne zaman böyle beste yapacam diye ağla)
  • baranthalas • 8 Haziran 2004 22:26 • #432886
    pink floyd - hey you
    metallica - fade to black
    dying fetus - kill your mother rape your dog
  • JackSparrow • 8 Haziran 2004 22:33 • #432887
    Metallica - the Unforgiven
    Accept - Can't Stand the Night
    Metallica - Unforgiven II
    Moonspell - Wolfshade (alakasız ama öyle)
  • IntoXicateD • 9 Haziran 2004 18:24 • #432907
    Sivrisinek, karnıyarık. Aaa ne kadar uzun bir kayık? Bak bu da kafiyeli...
  • love_rock • 14 Haziran 2004 12:53 • #433044
    pearl jam şarkıları...
  • balerinboku • 14 Haziran 2004 17:14 • #433055
    metallica-loverman
    -fadetoblack
  • lee • 14 Haziran 2004 17:52 • #433057
    aklıma şu an sadece bunlar geliyo çok kelalaka diyebilirsiniz....

    bon jovi: always
    scorpions: send me an angel
    animals: house of the rising sun
    metallica: fade to black