Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

duyduğunuz anda ah bir , iki , üç ........ biram olsaydı dediğiniz şarkı

  • pretty • 26 Haziran 2004 13:07 • #433717
    duyduğunuz anda ah bir, iki, üç........biram olsaydı dediğiniz şarkı

    ben de...
    ama direc-t senle ve ya sensiz üstüne bir de hasret çalarsa(ki öyle oluyor.sıralama öyle)bir sıcak çikolata içebilirim
  • choxx • 25 Temmuz 2006 17:39 • #506545
    ağlamayı sevmem-YAVUZ ÇETİN;) keyiften içerim;)
  • camaron • 25 Temmuz 2006 18:03 • #506549
    bon jovi:bed of roses(bebeğim bu şarkı sana gitsin)...=))
    gary moore:still got the blues
    percy sledge:when a man loves a woman
    camaron:la aquella de la farola,una rosa pa tu pelo
    gipsy kings:un amor,passion,trista pena
    ve ta bi sezen parçaları....
  • CRN_CRN_ME • 25 Temmuz 2006 18:09 • #506550
    Ben bira sevmem :DD
  • aparat • 25 Temmuz 2006 18:14 • #506551
    Evanescence My Immortal
    Metallica Master of Puppets sözler öyle bira falan değl bira içi tekila içiriyor.
  • aparat • 25 Temmuz 2006 18:14 • #506552
    Evanescence My Immortal
    Metallica Master of Puppets sözler öyle bira falan değl bira içi tekila içiriyor.
  • aparat • 25 Temmuz 2006 18:14 • #506553
    Evanescence My Immortal
    Metallica Master of Puppets sözler öyle bira falan değl bira içi tekila içiriyor.
  • efespilsen • 25 Temmuz 2006 19:10 • #506555
    ben ayırt etmem
    hepsinde içerim
    hatta rock olmasın
    yine içerim
    valla...
  • CRN_CRN_ME • 25 Temmuz 2006 19:34 • #506559
    :DDDD yok yaf bira bilmiyorum ama acı geliyo pek sevemedim şu meleti
  • Necrophilliac • 25 Temmuz 2006 19:40 • #506560
    İmkansız!!!!Bu konu tam 2 yıllık:D:D:D