-
duyduğunuz anda ah bir, iki, üç........biram olsaydı dediğiniz şarkı
ben de...
ama direc-t senle ve ya sensiz üstüne bir de hasret çalarsa(ki öyle oluyor.sıralama öyle)bir sıcak çikolata içebilirim
-
ağlamayı sevmem-YAVUZ ÇETİN;) keyiften içerim;)
-
bon jovi:bed of roses(bebeğim bu şarkı sana gitsin)...=))
gary moore:still got the blues
percy sledge:when a man loves a woman
camaron:la aquella de la farola,una rosa pa tu pelo
gipsy kings:un amor,passion,trista pena
ve ta bi sezen parçaları....
-
Ben bira sevmem :DD
-
Evanescence My Immortal
Metallica Master of Puppets sözler öyle bira falan değl bira içi tekila içiriyor.
-
Evanescence My Immortal
Metallica Master of Puppets sözler öyle bira falan değl bira içi tekila içiriyor.
-
Evanescence My Immortal
Metallica Master of Puppets sözler öyle bira falan değl bira içi tekila içiriyor.
-
ben ayırt etmem
hepsinde içerim
hatta rock olmasın
yine içerim
valla...
-
:DDDD yok yaf bira bilmiyorum ama acı geliyo pek sevemedim şu meleti
-
İmkansız!!!!Bu konu tam 2 yıllık:D:D:D