Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

duyduğunuz anda ah bir , iki , üç ........ biram olsaydı dediğiniz şarkı

  • pretty • 26 Haziran 2004 13:07 • #433717
    duyduğunuz anda ah bir, iki, üç........biram olsaydı dediğiniz şarkı

    ben de...
    ama direc-t senle ve ya sensiz üstüne bir de hasret çalarsa(ki öyle oluyor.sıralama öyle)bir sıcak çikolata içebilirim
Bu konunun tüm mesajları