Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

duyduğunuz anda ah bir , iki , üç ........ biram olsaydı dediğiniz şarkı

  • camaron • 25 Temmuz 2006 18:03 • #506549
    bon jovi:bed of roses(bebeğim bu şarkı sana gitsin)...=))
    gary moore:still got the blues
    percy sledge:when a man loves a woman
    camaron:la aquella de la farola,una rosa pa tu pelo
    gipsy kings:un amor,passion,trista pena
    ve ta bi sezen parçaları....
Bu konunun tüm mesajları