Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

duyduğunuz anda ah bir , iki , üç ........ biram olsaydı dediğiniz şarkı

  • lee • 14 Haziran 2004 17:52 • #433057
    aklıma şu an sadece bunlar geliyo çok kelalaka diyebilirsiniz....

    bon jovi: always
    scorpions: send me an angel
    animals: house of the rising sun
    metallica: fade to black
Bu konunun tüm mesajları