kardeşim biri diyecek bilmemkim'in bilmemne adlı şarkısı öbürü diyecek abuzittin'den terketme beni, öbürüsü petek dinçöz'den bilmemne diyecek. vesselam herkes farklı şeyler diyecek. bu ne saçma bir başlıktır böyle?
ZORLA YAZDIRMIYORUZ YAA ALLAH ALLAH İSTEMİYOSAN GİRME ZATEN BEN BU FORUM SAYFASINI SENİN GİBİ SAYGISIZLARIN GİRİPTE SAÇMALAMASI İÇİN AÇMADIM..